My Blog

Υγιεινά γλυκά κουταλιού σε σχέση με άλλα είδη γλυκών.

Μπορεί τα γλυκά του κουταλιού να μην κάνουν σε κάτι καλό στην υγεία μας, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι υγιεινά σε σχέση με άλλα είδη γλυκών.

 

Το γλυκό του κουταλιού είναι υγιεινό γιατί περιέχει μόνο φρούτα και ζάχαρη. Τα υπόλοιπα κρεμώδη γλυκά, πάστες, γλυκά ταψιού, εκτός από τη ζάχαρη περιέχουν και βούτυρο και άμυλο. Σ

 

αν συστατικό η ζάχαρη είναι προτιμότερη από το βούτυρο, το οποίο «μένει» στο σώμα, δεν καίγεται, επίσης επιβαρύνει την υγεία του σώματος με τα «κακά» λιπαρά που περιέχει, με χοληστερίνη και τοξίνες.

 

Επίσης έχουν και περισσότερες θερμίδες απ τη στιγμή που περιέχουν και περισσότερα συστατικά.

 

Η ζάχαρη , σαν υδατάνθρακας και αυτός καταναλώνεται απ το σώμα μας , ¨καίγεται¨ με την άσκηση σε αντίθεση με το βούτυρο. Οπότε το γλυκό του κουταλιού , μας δίνει θερμίδες που μπορούμε να τις ¨εκμεταλλευτούμε¨ χωρίς να επιβαρύνει την υγεία μας !

 

Δεν προάγει την υγεία μα… Είναι μια πιο υγιεινή επιλογή !

 

Να θυμάστε !

 

Η ζάχαρη σε έρευνες μόνο στα ποντίκια , όχι στον άνθρωπο ως τώρα, φάνηκε ότι είναι εθιστική , όσο εθιστικά θεωρούνται και τα ναρκωτικά!

 

Όσο υγιεινό και αθώο να είναι ένα γλυκό, πάντα υπάρχει ο φόβος της κατάχρησης ! μια κουταλιά της σούπας γλυκό του κουταλιού , περιέχει 150kcal ,   θα μείνουμε όμως πάντα σε αυτή τη ¨μικρή¨ μερίδα ?

 

Δεν παθαίνουμε ζάχαρο , εξ αιτίας της υπερκατανάλωσης γλυκών ! ο διαβήτης , είναι αποτέλεσμα πολλών διαφορετικών παραγόντων. Τα ακατάστατα γεύματα, θεωρείται πιο ισχυρός προδιαθεσικός παράγοντας σε σχέση με το πόσα γλυκά καταναλώνουμε .

 

Η αυτού κάθε αυτού ζάχαρη, δεν έχει πολλές θερμίδες , 1 κ. σούπας ( = 3κ. γλυκού) περιέχει 50 – 60 kcal μόνο ! οπότε η ζάχαρη που βάζουμε στον καφέ μας δε θα πρέπει να μας ανησυχεί τόσο πολύ , δε είναι αυτή που ¨χαλάει¨ το διατροφολόγιο μας!

 

Ανήκει στα τρόφιμα που έχουν μεγάλο γλυκαιμικό δείκτη , που σημαίνει ότι αυξάνουν απότομα τα ποσά του σακχάρου του αίματος. Αυτό το κάνει μια καλή επιλογή σαν μετά – προπονητικό γεύμα ( π. χ. Γιαούρτι 2% + γλυκό του κουταλιού + κράκερ ολικής αλέσεως).